Hei

Jeg ser at jeg ikke har nok tid til å ta for meg ukentlige oppdateringer som dørstokkmila og ukemålene jeg setter meg. Så da tenker jeg ikke gjøre det heller. Jeg kommer til å ta det litt som det kommer, når det passer seg og meg. 

Jeg har bestemt meg for å gjøre noen makeup-oppdrag igjen, så mye av fritiden min har gått til å organisere litt rundt dette. Jeg er utdannet makeupartist, og trenger penger. Det er så enkelt som det.

Processed with VSCO with 4 preset

Om et par måneder vil nettsiden min være oppe å gå, og det vil være mulig å bestille makeuptime i forkant av anledninger, photoshoot eller hva du måtte ønske.

Siden jeg først er her, så setter jeg meg nye mål for denne og neste uke:

  • Ikke bruke penger unødvendig
  • Sette opp budsjett
  • Skrive et innlegg om lydbokfavorittene mine
  • Ta husvask
  • Bli flinkere til å sette pris på ting
  • Kvitte meg med ting jeg ikke trenger/kan selge
  • Jobbe med hjemmesiden min
  • Keep up with the Kardashians

yep.

Leave a Reply

