Dørstokkmila, uke 2

Tirsdag, pt 1:

Tid: 90 minutter
Hva: taiji
Hvor: taijisenteret

Det kjennes at jeg begynner å gjøre noe riktig. Låra verker og skjelver og rister i alle nitti minuttene vi står der. Jeg har alltid trodd at beina var min sterkeste side, bokstavelig talt. Not so sure, anymore. Jeg har litt trøbbel med hjernen min når det kommer til å huske alle bevegelsene og rekkefølgen de kommer i, men jeg har hørt at trikset er å slappe av. Skal prøve å huske på det til neste gang.

IMG_1385.JPG

Tirsdag pt 2:

Tid: 45 min
Hva: 20 minutter styrketrening og 25 minutter taekwondo
Hvor: hjemme

Det er ingenting jeg hater mer enn styrketrening. Jeg skjønner at det gir mening å drive med styrketrening, men det er ikke noe for meg. Derfor ble jeg lei etter tjue minutter (nå løy jeg, jeg var lei før jeg begynte) og gikk over til å friske opp i litt god gammaldags taekwondo. Jeg gikk gjennom alle poomsaene jeg kan, og etter det fikk jeg opp pulsen og pusten med raske spark og litt singel-sparring samtidig som jeg fryda meg over det skremte uttrykket Rune satt med borti sofahjørnet.

Processed with VSCO with j5 preset

Det var all trening denne uken. Det er allikevel to bedre enn for to måneder siden.

Jeg tar aldri – aldri – bilder av treningsøktene mine, så bildene i denne teksten er totalt random. På et tidspunkt er det mulig at jeg endrer på det. 

 

Leave a Reply

