mandagslista på en tirsdag

Denne uka var en sånn uke som forsvant. Ingenting festet seg. Sånt aksepterer jeg ikke,  så nå har jeg for eksempel begynt å se 71 grader nord for første gang i livet, og googler Norges nasjonalparker. Jeg vil ut.

Processed with VSCO with m5 preset

Jeg praktiserte fot-for-trikk, og gikk overalt hvor jeg skulle. Jeg tok nye veier og fant fine steder, bygninger og balkonger.

Processed with VSCO with m5 preset

Kaffepause:

Processed with VSCO with a6 preset

Idet jeg skulle gå ut herfra var det en som stoppet meg og som i følge Rune forsøkte å sjekke meg opp. Jeg er fremdeles fast bestemt på at karen hadde skumlere hensikter og at jeg nesten ble et offer for trafficking. Det går bra med meg.

Processed with VSCO with c1 preset

Måloppdatering fra sist uke:

  • Trene minst tre ganger. Det ble to.
  • Gjøre morgenyoga minst én gang. Morgenyoga ble ettermiddagsyoga.
  • Kaffedate i byen. Med meg selv.
  • Planlegge antro-lunsj. Flytter denne til neste uke.
  • Planlegge roadtrip for sommeren (alltid tidlig ute). Håper på Sørlandet!
  • Bruke inspirasjonen jeg har til å planlegge en lang reise jeg vil gjennomføre i løpet av de neste årene. Jeg har sett på google maps til jeg nesten døde, og har en idé.
  • Ikke sløse med penger. Vil si jeg klarte denne.
  • Meditere minst fire ganger. Det ble tre.
  • Holde på inspirasjonen. Det går ikke. Bedre å anerkjenne at ingenting er for alltid. #buddhistinspo
  • Gjøre noe gøyalt. Flytter denne til neste uke.

Mål for den kommende uken: 

  • Dra på buddhistretrett til helgen.
  • Trene tre ganger.
  • Spise sunt, ikke småspise usunn mat. Bruke lifesum-appen.
  • Drikke litt mindre kaffe.
  • Meditere.
  • Gjøre yoga igjen.
  • Være strukturert, følge planer og avtaler.
Leave a Reply

