Dørstokkmila, uke 1

Welcome to hell. Det har offisielt begynt. Akira bor hos mamma for øyeblikket ettersom det ikke er så lenge igjen til vi reiser til Berlin, og jeg har tenkt til å unytte denne fritiden som best jeg kan. Jeg trenger ikke kikke på klokken hver halvtime for å kalkulere når jeg må reise hjem igjen til neste luftetur. Derfor var denne uken perfekt for nye begynnelser, og nå begynner jeg treninga for alvor. Jeg må skrive det her for å tro det selv. 

Etter inspirasjon fra Siri har jeg laget meg en plan:

IMG_1150.JPG

For meg var det nødvendig å skrive inn andre avtaler også, sånn at det skulle bli enklere å sjonglere feltarbeid, jobb, trening og andre avtaler. Etter én uke så ser jeg hvor vanskelig det kan være å planlegge på forhånd, så realiteten stemmer ikke helt overens med planen.

Tirsdag: taijitrening fra 17.30-19.00. Jeg skulle egentlig møte Rune og trene styrke etter dette, men han hadde vært hos PT og blitt skikkelig kjørt. Jeg kjente på kroppen at jeg var ganske sliten selv, og hadde i grunn blitt svett og god på taijitrening.

Fredag: tjue minutter intensiv kardio og styrke etterfulgt av femten minutter yoga.

Og det var dét. Jeg har ikke trent skikkelig på så lang tid, at jeg kjenner jeg må ta ting litt roligere enn jeg opprinnelig planla. Jeg er fremdeles godt motivert og satser på å få tatt igjen den treningen som utgår i dag. Nå ønsker jeg meg godvær sånn at jeg kan legge noen treningsøkter ut.

Mål for neste uke:
Gå flere turer, finne en fin turløype
Jobbe med kondisjonen

 

 

 

Leave a Reply

