2017 – listen

Jeg fant ved en tilfeldighet fjorårets nyttårsløfter. Som alle andre år var ikke dette løfter jeg ble værende ved eller som jeg i det hele tatt husket at jeg hadde laget meg, men av en eller annen grunn har jeg gjennomført flere av løftene allikevel.

img_20160412_225804-1819521-11-1460637968210.jpg

– Slanke Akira. Veldig nødvendig, og litt trist. Det har jeg gjort – og har fått en helt ny hund! For en energi den bikkja der har, hun er livligere nå enn da hun var 1 år gammel. Stakkar?
– Komme over den litt kleine fascinasjonen av George Ezra uten at det nødvendigvis betyr at jeg hører mindre på han. Vet ikke helt om jeg kan si jeg klarte dette. Jeg har i stedet anerkjent fascinasjonen og tenkt at det er helt ålreit.
– Vurdere å ta en legesjekk, og å gå til tannlegen. Jeg vurderer det. Did it!
– Bli flinkere med økonomien = bli voksen. Hm, denne kan jeg fremdeles bli bedre på. Voksen blir jeg aldri og det er helt greit det óg.
– Igjen, ta flere og bedre bilder. Ha noe å se tilbake på. Kjøpt kamera og ny mobil, så bilder blir det i år i alle fall. Gleder meg til alt jeg får muligheten til å dokumentere i år.
– Inngikk kompromiss med Rune rett før jul at hvis jeg skulle male kjøkkenet, så måtte det bli blått. Så jeg regner med at jeg skal male kjøkkenet blått i år. Det ble grønt. Han ble fornøyd, jeg ble fornøyd. 
– Spise sunt, i år som alle andre år… Gikk til helvete, i år som alle andre år.
– Bli skikkelig god til å stå på hodet uten å besvime. Nåja.
– Plante flere urter som skal fylle alle vinduskarmene i hele leiligheten. Jepp. Så fort våren kommer for fullt, så skal jeg gjenoppta det. 
– Bli en eventyrer. Det vil jeg si. Har alltid vært det, men i 2016 bestemte jeg meg for å trosse alle de nyinnflyttede fryktene mine, og bestilte 4 turer for 2017. 

Her er mine nye ønsker for 2017:

  1. Spise mer vegetar/veganmat
  2. Besøke minst to nye land (3 stk er allerede planlagt)
  3. Arrangere en fest + middag med venner
  4. Reise på camping og/eller hyttetur
  5. Filme de ulike ferieturene jeg skal på
  6. Roadtrippe til et nytt sted
  7. Bestige et fjell
  8. Få meg en god treningsrutine
  9. Ta en tatovering
  10. Dra på ridetur
  11. Gå på minst tre konserter
  12. Skriv reisedagbok
  13. Bli bevisst på hvor mye søppel vi kaster – og redusere det
  14. Bli flink til å spare penger
  15. Reise på vinsmaking (booket)
  16. Følge dørstokkmil-planen min for å komme i form, samt meny-ukeplanene mine
  17. Lage bål og grille pinnebrød
  18. Dra på spa (har vært på The Well)
  19. Tøye sånn at jeg kommer ned i spagaten uten problemer, som før
  20. Jobbe som frivillig
  21. Bli mer gavmild
  22. Gjøre noe jeg aldri har gjort før
  23. Lære taiji
  24. Lage tid til å gjøre flere kjæresteting
  25. Trosse en frykt

 

Hva er dine mål og ønsker for dette året?

Leave a Reply

